4:e advent och skridskoåkning

 


I dag har jag varit ute hos mamma och pappa och pappas kusiner med barn var och hälsade på. Vi åkte skridskor tillsammans, fikade och hade trevligt. När jag var liten firade vi jul tillsammans med dem vart annat år, men sedan några år tillbaka då familjerna blev allt större så slutade vi fira jul tillsammans. Jag kan sakna dom jularna för vi hade så mysigt och roligt ihop! Det var iallafall trevligt att få träffas idag!


 

Bild lånad av min mor.

Skridsokåkningen gick väl som vanligt, inte är jag någon stjärna direkt men jag står på bena iallafall! 

Nu ska vi lyxa till det med att beställa en nachotallrik!

 

 

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0