Mellandagsrean


Jag undrar hur jag tänkte när jag bokade in en tid hos optikern under mellandagarna! Tur att jag fick skjuts i snöovädret av kära morfar som också hade ärenden in till stan. Jag kunde hoppa ur bilen inne i stan men stackars morfar fick leta och vänta på en parkering ett bra tag. 

Förutom att jag skulle till optikern lämnade jag tillbaka en tröja åt bror och bytte ett par tofflor(trasiga) som jag fick i julklapp mot ett par nya! Hittade en present åt bror som fyller år till veckan och dessutom ”passade” jag på att inhandla ”skumpan” inför nyår när jag ändå var i stan, kan inte påstå att jag känner för att åka in till stan en dag till under mellandagsrean. Jag kan sammanfatta mitt stadsbesök med några få ord:
Trängsel,långa köer och stress, huuuuva!!!!!


Snön fortsätter att falla och jag kan väl knappast klaga då jag önskat mig snö och en riktig vinter.

 

Det blir att beställa middag i dag med eftersom det ekar tomt i kylskåpet, efter middagen då ny energi infunnit sig ska jag åka ner till konsum och ”stor” handla!!!!

 

Kram


Kommentarer
Postat av: anette

Bara jag... tack för fotohjälpen;-)

2009-12-28 @ 19:43:41
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0