Örnsköldsvik

Igår morse efter frukost satte vi oss i bilen och körde ner till övik för att hälsa på Mattias syster med familj. På dagen shoppade vi inne i övik, mysiga smågator och gallerior. På em. såg vi modo-färjestad på tv, gosade med Albin och åt en god middag med massor av små plock. När lille Albin somnat och efter lite övertalning spelade vi pictonary.... hela kvällen, som vi alla tyckte var roligt!!!  Idag vid ett tiden åkte vi hemåt. Roligt att vi numera har betydligt närmare till dom föredetta sthlms-borna.....så vi kan gosa med Albin!


En busig och lekglad morbror och en liten bus Albin:)


Eftersom det är andra advent tänkte jag ta fram några tomtar, här är min största och finaste tomte!

 

Till helgen så tror jag att granen ska tas in, hade jag haft en plast så hade den redan varit framme men eftersom jag föredrar en äkta så måste jag vänta ett tag till!

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0