Tjejkväll


Igår kväll träffades jag,Hanna,Lisa och Sara hemma hos Hanna, eftersom Sara bor i dalarna så är det inte särskilt ofta vi ses allihopa:( Gårdagens träff var inbokad i kalendern sedan länge och det är alltid lika trevligt när vi ses!! Tiden går dock på tok för fort! Det brukar bli en gång i halvåret som vi träffas och jag längtar redan till nästa!

Vi
beställde mat till middag istället för att laga själva och det var skönt, slippa fundera ut vad vi skulle äta,handla och sedan all disk som blir!

Jag tog med mig
blossablåbär starkvinsglögg som vi provade, starkvinsglögg är nästan lite för starkt för att det ska vara gott men ett glas var lagomt.

I morgon är det julafton och jag känner mig som ett barn som lääääääääängtar!!!!

Nu ska jag hojja i väg till jobbet för att arbeta sista dagen innan 1 ½ veckas julledighet:)



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0