Badstrand och pubbrunda

Vi valde rätt badstrand igår(jag,Hanna o Nathalie), vinden låg rätt och det vart väldigt varmt!!!!   Vi tog oss ett dopp i det iskalla vattnet....solade massor och åt en god macka från nisses.

Vart sedan ganska stressigt då vi bestämde oss för att ta 18.20 bussen in till stan för en pubbrunda(jag,Mattias, Nathalie o Dag). Vet inte när jag åkte buss in till stan senast, måste ha varit då jag gick gymnasiet.

Jag som ofta är anti buss åkande tycker att det gick mycket bra. Det som fortfarande är jobbigt är att man måste passa dessa bussar..... jag och Nathalie fick springa en liten bit i våra hög klackade skor!!! Mattias slutade 17.45 men hann med bussen. Vi hade inte så mycket att välja på för nästa buss som gick var 20.20.

Vi började pubbrundan på Tc, för att sedan gå till Olearys(nya), satt ute på deras uteserving(på taket), åt efterätt och njöt i solen. Gick sedan till Allstars och kollade hur det såg ut där, fullt på uteserveringen så vi gick tillbaka på Tc, där vi fick kungs platser i sofforna på uteserveringen! Tog sedan bussen hem 23.25, lagom kväll!  


Revet


 
på väg in till stan.....                                  Olearys
 
grabbarna i djup diskussion                 Tc, Go drink



Ser lite disigt ut på himlen just nu.... jag som tänkte ringa och väcka upp mina vänner(som jag lova), vi hade tänkt oss till stranden! Kanske ska avvakta en stund!

Det ska tydligen komma in ostadigt väder med massor av regn några dagar, så det är nog bäst att njuta av denna dag!


Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0