Spöregn, shopping och spelkväll

Jag är besviken på vädret och säkert inte den ända att vara det.......  idag hade jag sett att det skulle bli soligt och fint väder ,men icket!

Klev upp efter nio i morse och det var mulet. Hade bestämt mig för att jag skulle ut och motionera, men såg att det började regna....... avvaktade en stund och när jag precis tagit på mig träningskläderna och bestämt mig för att fara ut och springa öppnade sig himlen..... efter ett par minuter lugnade regnet ner sig och jag gav mig ut på en motiverad springtur, mycket härligt!  

Besökte sedan Hanna för att  bege oss in till ersboda. Jag var på jakt efter regnstövlar men hittade tyvärr inga, vill inte ha traditionella gröna utan ett par snygga och häftiga. Hittade istället lite annat, tröjor, scarfar, sockor, blommor och en väska! Beställde även en nackkudde till soffan på mio som jag länge tänkt göra, men tyvärr kommer den inte förns i september.


Dagens shopping inköp
 




Mysigt med belysningen vid dammen nu när det är mörkt ute på kvällarna


Ikväll har vi spelat spel, me like!

Nu är det nog dags att sova.... GO NATT!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0