Holmön

Hemma igen....  Vart en kort men trevligt och mysigt besök på Holmön. Besökte panget igår, det var ganska många som hade hittat dit trots regnet. Ett irländskt band som hette Arish spelade och det var faktiskt trevligt! Idag har vi myst i stugan och varit ute på en biltur på ön! Åkte 18.30 färjan hem.

Det märktes att det var mycket folk på ön, vattnet tog nästan slut(dåligt tryck) och innan vi åkte hem fanns inget vatten i kranen. På affären ringlade sig kön nästan runt hela affären.


Byviken
 


Brorsans kompisar byggde en "öl låda" , det vart fränt!

slupen

 
färjan som kom ut då vi skulle åka hem, många ombord!
   
Färjan på väg hem.
 
Lilla Tias, hur ska jag klara mig utan denna söta glädjespridare , familjen och Tias beger sig till Dalarna i en vecka.

Nu ska jag fräscha till mig och sedan cykla till Nathalie och Dag!

Ha en trevlig kväll:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0