Härligt med sol

Vad glad jag blir att solen vill titta fram, har nästan glömt bort hur mycket glädje och energi den ger!

Min mor kom förbi efter jobbet, eftersom min sambo varit hundvakt på eftermiddagen åt underbara Tias! Efter middagen så kom mamma igång med att måtta och nåla dynöverdragen och nu är dom ute på åsen för att sys upp! Vilken tur att jag har en mamma som är duktig på det mesta.  

Goaste Tias

Smaskens......undra vad tias fått för gott.....

Sambon håller på att slipa soffan och ska grunda den ikväll. Snart är det klart ute på altanen.

Jag har även planterat dom små pelargonerna som jag köpte för minst en vecka sedan..... köpte dom utan att riktigt veta var jag hade tänkt sätta dom. Nu blommar dem så fint i blomlådan på cykelboden, där hade jag tidigare(stjärnöga).
Men där trivdes dom inte så bra och fick därför en ny plats i rabatten nedanför altanen. Hoppas att de trivs bättre där!


"små pelargonerna"

snart blommar alla blommor i äppelträdet.


Dags att koppla av en stund i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0