Lördag:)

Började dagen med en promenad med Tias. Sedan dammsugande jag hela övervåningen för att sen snabbt ta en dusch innan Ullis kom för att hämta upp mig. Det var loppis på strömpilen som stod på schemat(jag,Ullis,barnen och Nathalie). Jag brukar inte gå på Loppisar men jag inser att man verkligen kan göra fynd om man söker någon gammal snygg pryl till bra pris och även mycket annat förstås! Jag köpte inget denna gång men Ullis hittade en fin rörstrand kanna/tillbringare. Sedan drog vi en sväng på H&M, Din sko och Albrekts, hittade mig ett fint armband som liknar snö armbandet jag har velat ha men betydligt mycket billigare. Lämnade sedan folkmassan på ”strömmis” för att styra hemåt. 
 

Väl hemma lagade jag middag och fixade mig för kvällens kalas och utgång. Morbror fyllde år så efter middagen åkte vi dit för att gratulera honom, fika och skratta. Sådär lagom mätt begav jag mig hem för att hinna ta något glas vin med Hanna innan det var dags att åka upp till stor stan och gå på schlagerklubben. Eftersom schlagern har nyöppnat och Herryes skulle vara där så tänkte vi att vi skulle åka upp i god tid…..trodde vi!!! 22.20 när vi kom dit var det nog minst 100meter kö!!!! Men vi ställde oss sist och kön verkade gå ganska fort. När vi ungefär tagit oss halva kön så blev jag plötsligt väldigt kissnödig, inte bra men det var bara att försöka bita ihop när vi köat så långt! De sista 10 meterna var jag på väg att kliva ur kön för att jag inte kunde hålla längre, men Hanna peppade mig och det var nog tur det, för jag klarade mig och snacka om att jag hade tur när jag kom ner och en toa var ledig! Sedan var det dans på schlagerdansgolvet som gällde, hade en mycket trevlig kväll med Hanna! Det var roligt att se Herreys och det var en härlig stämning bland alla party glada nostalgiker! Schlagern är helt klart ett bra uteställe, ja få se nu var det andra eller tredje gången jag varit ute på ett år nu…hihiii

Några halvtaskiga mobil bilder


 

Herreys

Idag/kväll blir det nog att se den nya wallander filmen och mysa:)


Ha en bra söndag!


 

Kram





Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Det lät som en härlig lördag! Men du loppis på strömpilen? Det har jag helt missat! Var på strömpilen och hur ofta brukar det vara? Kram Sandra

2009-10-25 @ 14:20:15
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Betina

Det låter jätteroligt! :P

2009-10-26 @ 09:17:59
URL: http://namlooc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0