Städande

Härlig frisk höstdag och idag slutade jag ett:) Hade tänkt städa inomhus direkt jag kom hem men eftersom vädret var så underbart så gick jag ut för att börja ”hösta” i trädgården. Hann med att klippa bort en stor del växter, men än är det långt ifrån färdigt. Fick lite hjälp av farmor och farfar då dom tittade förbi. Sedan kom morfar och hämtade upp alla säckar och grenar för att lämna på återvinningen. Tack för hjälpen, vad skulle jag göra utan mina snälla mor och far föräldrar som alltid ställer upp!! Ni är guld värda ska ni veta!  


Har sedan hunnit med att städa inomhus, tvättat, handlat och ren bäddat.


Nu ska jag brygga kaffe och sedan sjunka ner i soffan för att resten av kvällen titta på tv som jag har gjort mig väl förtjänt av:)




 

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0