Att sjunga i skogen

Jag, Mattias och Tias har varit ute på promenad längs skogsvägar och i skogen. När vi gick längs en smal skogs stig vart jag lagom rädd att träffa på en björn, så jag började sjunga…..tills att jag såg att det stod två människor en bit framför oss… förklarade min rädsla att träffa på en björn då jag skämmdes över min "vackra"sång. Jag hade kommit över rädslan ända tills i förrgår då jag fick höra om stora spår som (tros vara en björn) nyligt setts nära bäcken(vid lövöudden).

Vi tog oss hem välbehållna:) Jag tycker att det är mysigt och rogivande att gå i skogen, tråkigt att min rädsla för björnar gör att jag inte kan njuta av skogsvistelsen! 

Nu ska jag slå på tv:n och titta på säsongs premiären av Andra avenyn, har längtat!

Imorgon har jag tagit ledigt halva dagen eftersom jag ska på begravning.



Kram



Kommentarer
Postat av: Pia

Neeej.. Är Björne i farten igen.. Vi går ofta där vid bäcken, så det är väl bara att inse att man får promenera på andra ställen. Men det finns inget mysigare än höstprommisar i skogen! Trevlig helg!

2009-09-11 @ 10:20:05
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0