Husvisning och svamputställning

Hängde med på husvisning av värsåsvillan i Obbola, inte för att vi ska flytta eller bygga nytt utan för att det är kul och titta och få idéer! Måste säga att huset var väldigt fint och bra inrett, det var inte så stort men varför ha så stort!? Det fanns dock inte något förråd och lite garderober, det verkar vara så det byggs numera. Läget var fint, vid havet med fin strand, badtunna och bra tomt! Jo tack nog skulle jag kunna bo där, men som det känns nu så trivs jag bra i vårat hus .

På väg hem stannade vi av utanför ica i obbola för att titta på svampar, obbola byaförening hade utställning av svampar. Det finns många olika sorter av svampar och svårt att urskilja giftiga från icke giftiga..... jag tror nog att jag låter bli att plocka svamp för att vara på de säkra sidan!

Några bilder från visningen av värsåsvillan, hade gärnat taigit fler bilder men det var ganska många som var där och tittade(var i vägen).



Från loftet, kök nedanför

härligt med mycket fönster och fin usikt


Ett av dom fem sovrummen samt toan.


Många svampar....

Nu har Mattias vaknat, så nu ska jag umgås lite med honom innan det är dags för han att åka på jobbet igen!

Kram



Kommentarer
Postat av: susanne

Tur jag inte följde med har nog fått en massa griller i skallen;)det var verkligen fint!!

2009-09-05 @ 14:42:38
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad fint! Synd bara att så många nya hus har så lite förrådsutrymmen etc..Ett måste när man har mycket saker!

2009-09-05 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0