myspys

Känns skönt att jag slutade ett idag efter två lååånga dagar på jobbet! Direkt jag kom hem åkte mjukisbrallorna och mina söta ”hund tofflor” på.


Jag har surfat runt på mina favoritbloggar och uppdaterat mig på de senaste nyheterna på vk och aftonbladet.


Nu sitter jag mest och funderar på vad vi ska äta till middag!? Kylskåpet ekar nästan tomt och jag har ingen vidare lust att ge mig ut i blåsten för att handla. Tänk va skönt det vore om man kunde beställa mat på internet och få det hemlevererat:)


Ikväll ska vi se på film och mysa:)


Roligt att så många har hittat till min blogg och tack för alla kommentarer jag fått, det uppskattas!


Kram


Kommentarer
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Håller med dig!

Inte alltid man känner för matlagning och inköpsrundor..



Ha det gott



Maliin

2009-09-24 @ 15:33:59
URL: http://www.qreate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0