Nice


I dag har jag varit och hälsat på min arbetskompis som flyttat in sitt nybyggda hus. Wooww vad snyggt och fräscht det var, stora ytor och mycket ljusinsläpp. Dessutom var det väldigt smakfullt inrett. Blev bjuden på kaffe och en god morotskaka och sedan åkte vi in till ersboda en sväng för att shoppa. Hämtade ut min nackkudde till soffan(äntligen) och tittade ut en födelsedags
present;)


Min arbetskompis hus


 
Nackkudden är på plats och en ny inredningstidning har inhandlats.

Ha en trevlig kväll!


kram




Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Oj wow! Vilket underbart snyggt hus! Precis i min smak :)



Du ser ut att ha riktigt fint hemma :) Kram Emmy

2009-09-29 @ 21:44:22
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0