Rustad för en kall vinter

Idag har det varit ganska härligt väder, särskilt förmiddagen eftersom det var vindstilla. Åt middag hos farmor och farfar, farmor hade gjort en god kyckling paj och till kaffet fick vi en supergod kaka som jag måste ta recept på. Sedan gick jag och Mattias en promenad i blåsten, dryga blåst!!!! Vi hämtade sedan massor med ved ute på åsen, den gigantiska ved högen där tar nog aldrig slut!

Yes, jag läste just att sex and the city 2 började spelas in i morse och ska visas på bioduken den 28 maj. I can`t wait!!!

Självklart har jag sett alla säsonger och sex and the city the movie!

Snart blir det att kryp ner i sängen och titta på tv. I morgon börjar jag halv sju, hoppas det blir fin väder eftersom jag slutar tidigt!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Pia

28 maj! En evighet juh! Tror bestämmt att jag också måste läsa boken!

2009-09-02 @ 07:01:24
URL: http://piiias.blogg.se/
Postat av: Hanna

Längtar maaasssooor!!! Som du kanske redan vet ;)

2009-09-03 @ 18:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0