söndag den 6 september 2009

Jahaaa då var det söndag, helgen går alltid alldeles för fort…… Igår hyrde jag en shopoholics bekännelser, en rolig ”tjejfilm” som enligt mig är helt sevärd. 
 

Solen skiner och det verkar inte blåsa ute, har lovat att gå en lång promenad med Tias idag eftersom mamma jobbar och pappa håller på att jobba med grunden.

Hade tänkt damma av köttgrytan jag fick i julklapp och göra en god köttgryta till middag, googlade runt efter ett gott recept på köttgryta men kunde inte riktigt bestämma mig…… Någon som har ett bra recept på en god köttgryta!?

Kram så länge!




Kommentarer
Postat av: helena

Här en gryta som jag brukar göra... här presenteras den som chili con carne och serveras på pitabröd. Men jag brukar äta den som en vanlig lite hetare gryta med ris. Supergod! Nu har du säkert redan gjort gårdagens mat ;) men till en annan gång kanske?

2009-09-07 @ 11:07:51
URL: http://famabris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0