Äntligen en update!

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera min blogg men tiden och orken räcker inte till. Veckorna springer i väg och vi njuter och myser och umgås med vänner på dagarna!

Det är fredag och det snöar, så mysigt! Ikväll ska vi till Obbola och umgås med Mattias familj, Melvins moster och kusin kommer upp så det blir trevligt. I morgon ska jag och Melvin på middag hos "gammelmormor och morfar" medans pappa ska roa sig med en hockey resa till övik med sina arbetskamrater.
 

Här kommer några bilder på sötaste Melvin!


Melvin en dag gammal.


 
Hej här är jag!


Jag trivs att åka i babyskyddet och vagnen, sover gott!


Pappa och jag.


Mamma och jag.




Ha en trevlig helg =)


Kramar från oss!




Kommentarer
Postat av: Anette

Gosigt!!

Njut av tiden nu allt ni kan.... det är nu ni kommer märka hur fort ett år går ;)

KRAM och Trevlig helg

2010-11-05 @ 13:54:36
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Pia

Sötaste lilla Melvin! Kraaam

2010-11-09 @ 10:58:04
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0