Renovering

Äntligen har projekt renovering av "gästrum" i källaren blivit klart! Väggarna har reglats och satts gipskivor, målat om tak lagt nytt golv och lister samt ny eldragning och byte av fönster. Jag får vara glad att jag har en händig karl=)

Förra helgen hade vi besök av våran vän Camilla som bor i stlm och hon var först ut att premiär sova i rummet och jag tror hon trivdes bra!!!

Här kommer lite bilder från gästrummet, det fattas någon tavla och så småningom ska vi köpa ny säng och då kommer våran dubbelsäng få flytta ner.









Mattias ska även sova i "gästrummet å han jobbat natt. Under sommarens varmaste dagar är det också skönt att sova en trappa ner.



Förvaringslådorna nedanför är från hallen som jag köpte på nätet där Melvins mössor och vantar ska få ligga=) Skit nöjd, letade på nätet ett bra tag innan jag hittade dessa som är handgjorda av återvunnen plast.
Köpte även på lagerhause två krokar till Lillen=)
 



Melvin älskar melon och frukt, mums!!!!!


Nä nu måste jag duscha innan melvin vaknar oc vi ska busa=)


Kram






Kommentarer
Postat av: Millan

Kul att få följa din blogg!



Vilken fin tavla i gästrummet! Tyg?



/Camilla

2011-09-20 @ 19:01:15
URL: http://millansstalle.blogspot.com
Postat av: Millan

Vad kul att få följa din blogg!



Vilken fin tavla i gästrummet! Tyg?



/Camilla

2011-09-20 @ 19:03:00
URL: http://millansstalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0