Vår middag

Här kommer bilder och utlåtande om Coops kasse vår middag som vi provade förra veckan.


Lövbiff med vitlökssmör och klyftpotatis
Smakade gott och det var annorlunda att det var lime i vitlökssmöret och tomatsalladen.



Storpizza med skinka, champinjoner och oliver
Enkel, lite annorlunda men mums så god=)




Pasta med räkor och zucchini
Jätte god och enkel pastarätt, zucchini, vitlök, chili och ruccola. Det blev super gott=)


Kycklingbullar med rotfrukter och gremoulata
Annorlunda och lite avancerad då matberedaren var tvungen att plockas fram för att kunna mixa kycklingen till färs. förutom att det tog lång tid att tillaga så var den helt okej.

Plus:
*alla varor är färska
*hämtas måndag efter 14, hinner då laga maten på måndagen och räcker då till torsdagen.
* mycket kött
*god mat
* du kan välja 2,4 eller 6 personer
*ekologisk eller laktosfri går att välja

Minus
* Ej hemleverans (hämtas i butik)


Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd med vår middag och tänker prova den igen någon vecka framöver, får se då om jag är lika nöjd=) Bra att det är för fyra dagar, då jag gärna vill välja själv vad jag vill laga under helgen.

Kram

     
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0