Fredags lyx

I fredags ringde brorsan och ville bjuda på mat, vi åt oxfile och grönsaker som vi grilllade på stenen och till det potatis och morötter i ugn med chili bearnaise och god sallad=) mycket gott och trevligt att grilla på stenen som Mattias fick i 30års present av min bror och hans tjej. Vi satt ute på altanen med infravärmen och massor med ljus, mysigt med höst ändå=)


Räktoast


Stenen värms i 2 timmar i ugn på fullvärme och sedan är det bara att grilla/steka köttet så länge man själv vill!!!


Idag fyller min Mamma år och i eftermiddag ska jag och min lilla going dit å fira, pappan jobbar.



Grattis Mamma <3





Kram






Kommentarer
Postat av: Sjovillan Susanne

Tack min älskade dotter <3 alltid så kul när ni kommer och hälsar på !

2011-09-13 @ 18:31:37
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack min älskade dotter <3 alltid så kul när ni kommer och hälsar på !

2011-09-13 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0